دانلود VB.Net to C Sharp Converter 2.30
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, | 23:20 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

گر شما هم از آن دسته از برنامه نویسانی باشید که از قطعه کدهای دیگر برای تکمیل برنامه خود استفاده می کنید حتما به نرم افزار VB.Net to C Sharp Converter نیاز پیدا خواهید کرد .

دانلود VB.Net to C Sharp Converter 2.30

با استفاده از این نرم افزار می توانید کد های با زبان VB.Net را به #C تبدیل کنید . سازنده این نرم افزار ادعا کرده است که میتواند ۹۹ کدها را به سلامت به #C تبدیل کند .

حجم فایل : 4 MB
رمز : www.bankdl.net (تمامی حروف رمز به صورت کوچک نوشته شود)

 

 

راهنمای دانلود


جهت دانلود فایل ها به نکات زیر حتماً توجه داشته باشید :

1 : برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود مثل Internet Download Manager استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار مدیریت علاوه بر اینکه سرعت دانلود شما بیشتر خواهد شد احتمال خرابی فایل های دانلود شده کاهش می یابد .

2 : کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.bankdl.net می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

3 : فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند ، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید .

4 : چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. در فایل های بسیار حجیم که به چند بخش تقسیم شده اند دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید .

5 : سئوالات و مشکلات خود را فقط در انجمن های سایت www.forum.bankdl.net مطرح کنید و از ارسال ایمیل خودداری کنید .

و در آخر : از اینکه سایت بانک دانلود را جهت دانلود انتخاب کردید سپاسگذاریم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ